Retourbeleid
Bij Hangxiety Relief willen we dat jij tevreden bent met je aankoop. Ben je dat niet? Dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Hieronder lees je hoe dat werkt.
Retourvoorwaarden
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te annuleren en te retourneren. Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling moet het artikel:
- Ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd zijn
- In de originele verpakking zitten
- Vergezeld zijn van een bewijs van aankoop (zoals je orderbevestiging)
Let op: de volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:
- Cadeaubonnen
- Geopende supplementen
Gedeeltelijke terugbetaling
In sommige gevallen kan een gedeeltelijke terugbetaling worden aangeboden, bijvoorbeeld bij:
- Artikelen die beschadigd zijn of onderdelen missen (niet door onze fout)
- Retourzendingen buiten de 14 dagen, uitsluitend na overleg
Terugbetaling
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een bevestiging per e-mail. Als de retour wordt goedgekeurd, betalen we het aankoopbedrag terug via je oorspronkelijke betaalmethode (Shopify Payments), doorgaans binnen 5 werkdagen.
Te late of ontbrekende terugbetaling?
- Controleer eerst je bankrekening
- Neem contact op met je bank of creditcardmaatschappij – verwerking kan enige tijd duren
- Nog niets ontvangen? Kom dan met ons in contact
Afgeprijsde producten
Alleen regulier geprijsde producten komen in aanmerking voor terugbetaling. Afgeprijsde of actieproducten kunnen niet geretourneerd worden.
Omruilen
We vervangen producten uitsluitend als ze beschadigd of defect zijn bij aankomst. Neem hiervoor binnen 14 dagen contact met ons op.
Cadeaus
Is je bestelling als cadeau gemarkeerd en direct naar jou verzonden? Dan ontvang je bij retournering een cadeaubon ter waarde van het artikel.
Was het geen direct cadeau? Dan storten we het bedrag terug aan de oorspronkelijke koper.
Retourzending
Stuur je retour naar:
Hangxiety ReliefHagemanstraat 58
2691WR 's-Gravenzande
Nederland
Wij vergoeden de verzendkosten bij retouren, ook bij defecte of verkeerd geleverde producten. Neem altijd eerst even contact met ons op voor retourinstructies.
Let op:
- We raden aan om bij retourzendingen boven de €50 een traceerbare verzendmethode of verzendverzekering te gebruiken
- Wij zijn niet aansprakelijk voor retourzendingen die niet bij ons aankomen
- Voldoet het product niet aan de retourvoorwaarden, dan kunnen we het op jouw verzoek terugsturen (verzendkosten zijn dan voor eigen rekening)